MENtünk

 2009.05.07. 15:29

 

 

Gondolom sokan várták már a  hogy vége legyen ez a beragadós, plöttyedt, lebénító téli időszak, igaz ez már a múlt hónapban bekövetkezett, de most, hogy tényleg mindenki felébredjen a téli álomból, és ne csak a klíma változáson  lehessen ezt a változást megtapasztalni, hanem a hangulatunkon is, tegnap megkezdődött a Miskolci egyetemi napok amin jómagam is résztvettem, a godfather-mel(nem ismeritek), és Gyuszival és Tasival.(de szerintem őket se)

 


Az első élmény szerzési lehetőségünk a Kaukázus koncerten adódott meg, ami kicsit elsőnek vészesnek tűnt mert  még elég kevesen voltak, olyan 19 óra fele táj, de simán rátudtam (legalább is én) hangolódni. A koncert közben a számok elején nekem eléggé bejött, hogy teljesen komoly dumákat mondott el éppen az adott számról, de azon túl is mondott mást is Kardos Horváth János a zenekar frontembere. A Kaukázus kimondottan szövegeiben nagyon jó, de most már belátták, hogy azért a szöveget azért több zenei motívummal is feltujdák kapni, mert főleg ha simán hallgatjuk gépen, vagy máshol akkor észrevehetjük, hogy nem az igazi(kivétel ami jól megvan csinálva) mert csak nagyon light zene van alatta, de a koncerteken ezeket nagyon jól felturbózzák, és tényleg mingyárt máshogy néz ki az egész. A Kaukázus után, betoltunk egy igen jó féle hamburgert, ami tényleg jobb a "mekdonáldcos" hamburgereknél. Ezt a lépést a Rockwellben beépített, kis hamburgeresnél tettük meg. Ez után rögtön be is kezdett a Quimby. Ez volt már kb az 5-dik Quimby koncertem, és a szabadtérben mindig jobban szól a cucc, és hát ilyenkor beleadják minden erejüket. Ne mintha nem szokták volna, csak  ezek nekem mindig jobban bejönnek, mint a fedett cuccok. Azt vettem észre amúgy, hogy akárki mondja, hogy csak ezt a zenét szereti meg azt, ha valaki látja, hallja a Quimbyt élőben biztos, hogy bejön egy jó pár embernek. Ami koncertet illeti, egy rossz szó nem lehetett rá, teljesen jól szólt minden, és ez egy tökjó koncert volt. Még azért livius barátunkat se hagyjuk ki, ha legközelebb mentek Quimbyre figyeljetek rá mit mond. A koncertnek 22:30.kor lett vége, és örültünk is mert legalább már 23-kor be is kezd az Irie Maffia, de ők csúsztak 1 órát, mondjuk megértem vannak 11-en a színpadon. Ezután egy kis kaja szünet a híres karaoke sátorban, ahol hallgathattuk "minél jobb slágereket" a különböző egyének csodálatos torkából. Utána, még megettünk egy kis sült "kolbitót", és végre bekezdett a Mafia. Szerintme jól belőtték a motyót, de úgy látszik nem voltak megelégedve mert állítgattak párat rajta, és néha kicsit más hogy szólt. Igen szemfülesnek kellett ahoz lenni, hogy észrelhessen venni. Amúgy az az 1 óra amit voltunk rajta az nem volt rossz, de Busa Pista dobott sokat a hangulaton. Azért csak 1 óra mert nekem már 1-re haza kellet érni, ami szó szerint be is teljesült, bár nem az én kívánatomra. Mondjuk nem voltam valami üde reggel, de nem érdekel. 

Friday and Sunday, we come back. 

 

Címkék: koncertek

A bejegyzés trackback címe:

https://vault94.blog.hu/api/trackback/id/tr381108214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása